Ένας πραγματικός άγγελος έφυγε από τη ζωή, ο μικρός μας Σπύρος Καββαδάς!

TΗΣ ΜΑΥΡΕΤΤΑΣ ΣΚΙΩΤΗ
1524669_857973420899093_1082003615740727968_nΈνας πραγματικός άγγελος έφυγε από τη ζωή, ο μικρός μας Σπύρος Καββαδάς…..Μικρέ μου Σπύρο, ο Θεός αποφάσισε να σε πάρει κάτω από την προστασία του και να βασιλεύεις μαζί του στα Ουράνια…..

πάλεψες…….όσο μικρός είσαι, τόσο περισσότερη δύναμη βρήκες……ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει μικρέ μου άγγελε….. ας δώσει δύναμη στη μητέρα σου ο ίδιος ο Θεός που σε πήρε από τη δική της αγκαλιά……. είναι άδικο, ΝΑΙ, γιατί δεν σου άξιζε ένα τέτοιο τέλος, ένα σύντομο ταξίδι ήταν για σένα η ζωή σου μικρέ μου φίλε……..θα σε θυμόμαστε για πάντα και όσα χρόνια και να περάσουν θα σε αγαπάμε…….το Σάββατο που θα πραγματοποιηθεί η κηδεία σου στον Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Σπαρτοχώρι θα είμαστε όλοι εκεί να σου πούμε το τελευταίο αντίο…….να προσέχεις μικρέ μου άγγελε…..τον εαυτό σου, την μανούλα σου που η ζωή της θα είναι άδεια χωρίς εσένα, αλλά και εμάς……….δεν θα σου πω αντίο…..θα σου πω τα λέμε κάποια μερά από κοντά μικρέ μου φίλε!!!!! πανέμορφό μου αγόρι, γλυκέ μου και τρυφερέ μου άγγελε!!!!
— συντετριμμένη.
Φωτογραφία: Ένας πραγματικός άγγελος έφυγε από τη ζωή, ο μικρός μας Σπύρος Καββαδάς…..Μικρέ μου Σπύρο, ο Θεός αποφάσισε να σε πάρει κάτω από την προστασία του και να βασιλεύεις μαζί του στα Ουράνια…..πάλεψες…….όσο μικρός είσαι, τόσο περισσότερη δύναμη βρήκες……ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει μικρέ μου άγγελε….. ας δώσει δύναμη στη μητέρα σου ο ίδιος ο Θεός που σε πήρε από τη δική της αγκαλιά……. είναι άδικο, ΝΑΙ, γιατί δεν σου άξιζε ένα τέτοιο τέλος, ένα σύντομο ταξίδι ήταν για σένα η ζωή σου μικρέ μου φίλε……..θα σε θυμόμαστε για πάντα και όσα χρόνια και να περάσουν θα σε αγαπάμε…….το Σάββατο που θα πραγματοποιηθεί η κηδεία σου στον Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Σπαρτοχώρι θα είμαστε όλοι εκεί να σου πούμε το τελευταίο αντίο…….να προσέχεις μικρέ μου άγγελε…..τον εαυτό σου, την μανούλα σου που η ζωή της θα είναι άδεια χωρίς εσένα, αλλά και εμάς……….δεν θα σου πω αντίο…..θα σου πω τα λέμε κάποια μερά από κοντά μικρέ μου φίλε!!!!! πανέμορφό μου αγόρι, γλυκέ μου και τρυφερέ μου άγγελε!!!! 😥 😦

Σχολιάστε

